Skip to main content

15 Atlet Lelaki Terkacak di Malaysia







Berikut senarai ranking 15 Atlet Malaysia Paling Kacak:


15. Azizulhasni Awang (Pelumba Keirin)
 


14. Syahrul Azwari (Pemain Bola Sepak)



13. Cheng Chu Sian (Pemanah)




12. Muhamad Zaiful (Pelari 400 meter kebangsaan)



11. Jazeman Jaafar (Pelumba F3)




10. Daniel Bego (Acara Renang)




9. Nazmi Faiz (Pemain Bola Sepak)



8. Zulfahmie (Pelumba Moto GP)




7. Aidil Zafuan (Pemain Bola Sepak)




6. Elly Idzlianizar Illias (Pelumba Moto GP)




5. Helmi Eliza Elias (Pemain Bola Sepak)




4. Syed Adney (Pemain Bola Sepak)




3. Alex Yoong (dulu pelumba F1, kini sukan luncur)




2. Khairul Fahmi (Pemain Bola Sepak)




1. Azlan Iskandar (Pemain Squash)






Comments

  1. silap2..numb 15 tu ke letak yg first..hehe

    ReplyDelete
  2. khairul fahmi no 2??? puihh..hensem lg yg no 13 tu

    ReplyDelete
  3. khairul fahmi kacak? silap orang tu..

    ReplyDelete
  4. ye..num 15 better dr khairul fahmi.

    ReplyDelete
  5. menurut saya paling hensem dan sangat nampak lelaki adalah Muhammad Zaiful, tapi kenapa dapat nomor 12? tak betol rank ni...
    menurut saya (lagi) lelaki Melayu tu kalau hensem benar benar hensem, dan mereka itu jauh lebih hensem daripada lelaki cina (bukan saya tak suka cina ya).

    ReplyDelete
  6. Khairul Fahmi..?buta ke..?

    ReplyDelete
  7. yg no 1 tu btol hensem..

    ReplyDelete
  8. no 4 tu..wuu.ensemmmmmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  9. xtau nak cakap,, tapi tengok semua gambar ni takde sorg pun berkenan.. hew hew,, adakah kita kekurangan atlet hensem? hehe

    ReplyDelete
  10. No 13... Ahhh...

    ReplyDelete
  11. Yey! Pocketrocket man hensem!!!! Bangga otrng dungun

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.